30 Kasım 2010 Salı

Dekorasyonda Venedik Aynalar

Venedik Aynlar modası hiç geçmeyen,dekorasyonun klasiklerinden.Son zamanlarda yine dekorasyon trendleri arasında.Antika Venedik aynalar, ustalık ve elişi becerisi isteyen birer sanat eseri niteliğinde.Venedikli cam ustaları,camı keserek ve oyarak bu güzel eserleri yaratmışlardır. Zamanımızda modern makine ve teknoloji sayesinde üretimi yapılmakta,daha uygun fiyatlara satın alabilmekteyiz.
Aynaları dekorasyon unsuru olarak kullanmak istediğimizde Venedik aynalar,zarif,şık tasarımlarla karşımıza çıkıyor.Evimizin her odasına;salon,banyo,yatak odası,antrelere estetik bir hava katıyor.Dekorasyonda romantik bir dekor  yaratmak istiyorsanız,bu aynalardan yararlanabilirsiniz.Yine modern dekorasyon stilinde ve eklektik stil dekorasyonda da Venedik aynalar vazgeçilmezler arasında.Ayrıca bakınız:Aynalar ve tuvalet masaları


5 yorum:

Benhurum dedi ki...

Özellikle beyaz banyoya hayran oldum zira beyaz ev dekorasyonunda vazgeçilmezimdir. Güzel paylaşım teşekkürler.

gülçin dedi ki...

aynaları çok severim mutlaka evimde hemen hemen her odamda dekoratif aynaların olması gerektiğini düşünüyorum..odaya aydınlık veren bir parça bence

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bugün ikimiz de aynalardan gitmişiz:) sevgiler...

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Benhurum;aynaları ben de seviyorum.
Gülçin:görüşlerine katılıyorum.
Ayşe Şakarcan:haklısınız.Çogu zaman aynı konuları hazırlamış oluyoruz.Aynı anda yayınlamıyorum.:))Blogunu zevkle takip ediyorum.
Sevgiler.Aida

duvar aynası dedi ki...

çok ihtişamlılar :)