13 Mart 2010 Cumartesi

Aynalar ve tuvalet masaları

Güzellik,kadınlar için vazgeçilmezdir..Yatak odalarında kendileri için ayırdıkları bir bölüm mutlaka vardır.Ayna karşısına geçip,kendilerine zaman ayırmak istedikleri,kendileriyle başbaşa kaldıkları....Bu bölüm şık bir ayna ile birlikte,bir etajer,komod,sifonyer veya çekmeceli konsol olabilir.Çekmecelerle, depolama sorununuza çözüm getirebilirsiniz. Üzerine mekana uygun bir abajur,vazoda taze çiçekler,parfüm şişeleri ve kişisel bakım ürünleri de eklenince tuvalet masaları renkleniyor,şenleniyor.Herşeyin takım olmasına gerek yok.Aynalar için seçenekler çok.Venedik ayna son zamanlarda yine popüler.Eski Murano aynalar da benim vazgeçilmezlerim arasında.Daha uygun fiyatlara, şık bir ayna istiyorsanız,çerçeveciden varaklı bir çerçeve alıp, ayna taktırıp kullanabilirsiniz.Yine stinize uygun puf veya sandalyeyle mekandaki şıklığı tamamlayabilirsiniz.





5 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ne hoş köşeler. Küçük odaları ve girişleri geniş ve aydınlık gösteriyor aynalar. Bu yüzden çok seviyorum ve evde uygun yerlerde kullanıyorum. Buradaki örnekler de gerçekten şık ve dekoratif.

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sevgili Begonvilli Ev,
Yorumunuza katılıyorum.Ben de şık ve dekoratif aynaları seviyorum.

alis dedi ki...

Çok güzel, bir de bulabilsek... Laura Ashley'de dudak uçuklatan fiyatlar hariç bulamıyorum ben.

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sevgili Alis,Laura Ashley de fiyatlar çok yuksek haklısınız.Sevgiler.Aida