1 Temmuz 2009 Çarşamba

Dinlenin yenilenin

Yazlığınızda,bahçenizde ya da havuz kenarında kendinize bir dinlenme,serinlenme köşesi hazırlayın.Bahçenizin bir köşesine koyacağınız barbekünüz,renkleriyle ve şekliyle bulunduğu mekana şık bir görünüm katabilir.Yine bahçenizin bir köşesinde oluştaracağınız bir bölüm ile havuzdan çıkabilir şezlonglarınıza uzanabilirsiniz.Yemek saatlerinde atıştırmalık bir sofra hazırlayabilir.Uzandığınız bir kanepede serinlemek için limonatanızı yudumlayabilirsiniz.Bahçenize koyacağınız bir duş sizin serinlemenize yardımcı olur.Keyif zamanı...İşte birkaç seçenek..Bunlarda ilginizi çekebilir
Bahçe mobilyaları

1 yorum:

Hande dedi ki...

ahh süper bu hasırlar... ayy kedi gibi kıvrılıp içinde uyumak istedim çok! muji nin hasır sepetleri buraya çok yakışırdı ya.. bi de yine ordan bambu havluyla sarınırdım havuzdan çıkınca :P tatile gitmek istiyorum ama evim de böyle olsun istiyorum! bahçe olmayınca hasırları yatak odasına koydum mecburen ben :D