26 Mart 2009 Perşembe

Teras ve bahçelerimizde yaz keyfi

Havalar ısınmaya başlayınca kendimizi hemen dış mekanlarda buluyoruz.Bahçemizin küçük bir bölümünde veya terasımızda yeni yaşama alanları oluşturuyoruz.Güneşten korumak için tente,birkaç minder,şezlong,divan veya kanepeyle yaz mekanları oluşturabiliriz.Önemli olan kendimizi rahat hissedebileceğimiz tarzımıza uygun mekanları oluşturabilmek.
























































































































Dış mekanlar için aşağıdaki diğer linklere bakabilirsiniz

Dış mekanlar için bahçe mobilyaları
Hamaklar
Yazlık ev mekanlar için dekorasyon önerileri
Bahçe mobilyaları

6 yorum:

PASTURKEY dedi ki...

sevgili aida yazı nasıl özlediğimi farkettim.yazın tadıda başka hele böyle teraslarda yaz hiç bitmesin ne olur.çok elegant seçim yapmışsın.şahane olmuş resimler.Böyle şık teraslar insanın ömrüne,ömür katar vallahi.öpüyorum seni sevgili aida......

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Yaz günlerini ben de çok özledim.Teras,bahçe,balkon neresi olursa olsun dış mekanlarda yazın keyfi başka.Sevgiyle kal PASTURKEY

TATESAL dedi ki...

ohhh keyfine diyecek yok ,bir fincan kahveyle ne güzel olurdu.gel artık yaz,geç kaldın...

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Haklısın Tatesal,yazın keyfi bir başka oluyor.Daha neşeli,daha enerjik ve canlı...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

mrb bayıldım fikirlerinize ve resimlerinize..benimde sornum mdf yada lamine kaplama ne olduğunu bilmediğim ama rengini hiç sevmediğim mutfak dolaplarımın rengini beyaza çevirmek istiyorum..hangi boya ile yapabileceğim yada hangi işlemlerle yapabileceğim konusunda lütfen fikir verirmisiniz..selamlar...

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Mutfak dolaplarınız laminat ise boyayla rengini değiştiremezsiniz.Ancak gövdesi sağlam ise,kapaklarını değiştirebilirsiniz.Dolap kapağınızın yan profiline bakarak,kaplama olup olmadığını anlayabilirsiniz.Dolabınız ancak yağlı boyayla boyanmışsa rengini değiştirebilirsiniz.Ahşap boyamada mdf üzerine akralik boya uygulaması yapılıyor ve ustu vernikleniyor.Mutfaklarda cok kullanışlı olacagını tahmin etmiyorum.Cok kullanışlı olmasa da (suya dayanıklı) duvar kağıtlarıyla kaplayabilirsiniz.