8 Temmuz 2010 Perşembe

Mutfaklarda dekoratif raflar

 
Mutfaklarda dekoratif  yerleşim önerileri
Mutfaklarda tabak,bardak,çaydanlık,gibi sevdiğiniz aksesuarları ahşap raflarda sergileyebilir,rengarenk seramik veya porselen tabakları dolaplarda depolamak yerine dekoratif amaçlı kullanabilirsiniz.
Mutfaklarda heran elinizin altında olmasını istediğiniz,mutfağınızın tarzında göre seçtiğiniz kavanozları,mutfak gereçlerini de bu raflara yerleştirebilirsiniz.Yine mutfağınızın bir köşesine koyacağınız mutfak dolabının raflarına koleksiyon yaptığınız kahve veya çay fincanlarınızı sergileyebilirsiniz.
Eski mutfak dolaplarınızı yeniden değerlendirin:Boyanabilir eski mutfak dolabınızı yeniden boyayarak yeni bir görünüm elde edebilirsiniz.Diğer bir seçenekse;dolaplarınızın içini renkli duvar kağıtlarıyla kaplamak.Mutfağınız hem canlanacak,hem de sıcak bir mekan haline gelecektir.Mutfak rafları için BAKINIZ

8 yorum:

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mutfakta böyle açık raf kullanmayı ben de çok seviyorum, canlılık katıyor bence:)

NiLaY dedi ki...

çok zevkli görseller, hem pratik hem de şık çözümler :)

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Ayşe Şakarcan;hem canlılık katıyor,hem renk,hem de kişilik...))Sevgiler.
Nilay;çok teşekkür ederim.Sevgiyle kalın.Aida

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Tam benlik,bayiliyorum böyle dolap ve raflara,harikasiniz!

mandalincikmazi dedi ki...

Güzel dilekler için teşekkürler arkadaşım senin de kandilin mübarek olsun.
Sevgi ve selamlar......

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Bir terazi kızı;ben de bayılıyorum.:))
Yıldız,teşekkür ederim.))

Canerce dedi ki...

Gerçekten insanın içini açıyor. Güzel çözümler (:

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Canerce teşekkür ederdim..))Sevgiler.Aida