21 Şubat 2010 Pazar

DAYBED-yatak -kanepe

Daybed-gündüzleri kanepe,geceleri yatak olarak kullanılan mobilyalardır.Tarih boyunca değişik formlarda karşımıza çıkmıştır.Bizim kültürümüzde divan veya sedir olarak adlandırılan "daybed" ler, pencere önlerinde veya çıkmalarda kullanılırdı.Gazetemizi ve kahvemizi alıp üzerinde keyif yapabilecegimiz rahat oturma üniteleridir.Evinizde veya dış mekanda kullanabilirsiniz.Ahşap veya metal (ferforje)olan modellerinin dışında, dış mekanlarda rattan,hasır veya diğer malzemelerden yapılan örnekleri de var.Resim 2 de gördüğünüz gibi fransız stili "daybed"i salonunuzun bir köşesinde kullanabilirsiniz.Stilinizi siz belirleyin.Daybedlerinizi yastıklarla tamamlamayı unutmayın.
Bunlar da ilginizi çekebilir.
Dinlenin yenilenin













4 yorum:

senem dedi ki...

hepsi çok güzeel:)) ama ben japon tarzını daha çok seviyorum, sade ve şık:) o yüzden muji'den alıyorum tüm ev eşyamı, tavsiye ederim:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

çok şık ve rahat gözüküyorlar:)

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sevgili Senem,Muji'nin cizgizi cok guzel.Ben de begeniyorum.
Sevgili Ayşe Şakarcan;Yorumun icin teşekkur ederim.Sevgiler.Aida

A. dedi ki...

Keşke burdaki eşyalardan birer fakirin evindede olsa.Blog cok güzel.
Sevgilerimle
Ashley